1 EUR | 4.3469 | bez zmian | 0.0000 |
1 GBP | 5.2215 | bez zmian | 0.0000 |
1 USD | 4.1332 | bez zmian | 0.0000 |
Aplikacja mobilna Nasz Bank dostępna na systemie operacyjnym Android i iOS |
Będąc klientem Banku Spółdzielczego w Białobrzegach masz możliwość korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank. Aplikacja umożliwia zdalny dostęp do Twojego konta, jest przejrzysta, wygodna i funkcjonalna.
Dzięki aplikacji masz dostęp do: ○ Usługi BLIK W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępna jest usługa BLIK. Dzięki niej możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych. ○ Przelewu na telefon BLIK Zlecaj przelewy szybko i bezpiecznie. Wybierz kontakt ze swojej książki w telefonie lub wpisz numer telefonu odbiorcy. Kontakty, do których można wysłać przelew na telefon są oznaczone logo BLIKA. Przelew na telefon BLIK jest dostępny 24/7, a pieniądze docierają do odbiorcy błyskawicznie, niezależnie od banku, w którym ma konto. ○ Mobilnej autoryzacji Mobilna autoryzacja jest jednym ze sposobów autoryzacji transakcji w bankowości internetowej. W momencie dodania urządzenia mobilnego w bankowości internetowej Twój sposób autoryzacji zmieni się z haseł SMS na mobilną autoryzację. Od tej pory, gdy wykonasz operację w bankowości elektronicznej, na Twoje urządzenie mobilne przyjdzie komunikat w formie powiadomienia PUSH dotyczący autoryzacji danej transakcji w aplikacji. ○ SmartKARTY SmartKARTA w Aplikacji mobilnej Nasz Bank pozwala klientom szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach Banku Spółdzielczego w Białobrzegach. Dzięki funkcji smartKARTA można wypłacać gotówkę z bankomatu bez użycia klawiatury (bez dotykania bankomatu). Transakcję wypłaty gotówki klient zleca i potwierdza się w Aplikacji mobilnej Nasz Bank po zeskanowaniu specjalnego kodu QR z ekanu bankomatu. Zobacz strony:
Ponadto: ○ bezpiecznie zarządzasz swoimi finansami przy pomocy urządzenia mobilnego - dostęp do aplikacji jest chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych; ○ przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach; ○ dostęp do historii operacji na rachunku; ○ prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach) ○ wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych; ○ polecenia Sm@rt wypłaty oraz przelewy QR; ○ zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie haseł SMS; ○ smartKARTA (wypłaty z bankomatu bez kart); ○ zmiana PIN-u do karty (nadanie nowego PIN-u); ○ zmiana statusu karty:
○ zamówienie karty debetowej do rachunku otrzymujesz powiadomienia PUSH zawierające informacje o realizowanych dyspozycjach na Twoim rachunku (m.in. wpłaty, wypłaty, transakcje BLIK, logowanie oraz dyspozycje realizowane przez usługę bankowości elektronicznej i inne) ○ możesz zadzwonić lub wysłać e-mail do banku
Więcej o produkcie w: Przewodniku po aplikacji mobilnej Nasz Bank (Android) Przewodniku po aplikacji mobilnej Nasz Bank (iOS) |