-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu -
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka -
Powiązane strony
Menu
Menu
Menu
Dane kontaktowe
Bank Spółdzielczy w Białobrzegach
KRS: 0000239710
NIP: 798-000-44-00
Regon: 000497325
SWIFT CODE (BIC): GBWCPLPP
Kod SWIFT składa się z 8 lub 11 znaków i wykorzystuje się go podczas rozpoznawania konkretnej instytucji finansowej w obrocie międzynarodowym. Najczęściej używany podczas przelewów zagranicznych.
Kod BIC (Bank Identifier Code) to po prostu SWIFT. W Polsce rozpoznawalne jest określenie kod SWIFT, a na całym świecie BIC.
Numer IBAN: rachunek NRB poprzedzony literami PL (razem 28 znaków)
np. PL 49 9117 0000 0000 5555 4444 0001
Kursy walut
1 EUR | 4.2572 | bez zmian | 0.0000 |
1 GBP | 5.1264 | bez zmian | 0.0000 |
1 USD | 4.1002 | bez zmian | 0.0000 |
O aplikacji mobilnej Nasz Bank
Aplikacja mobilna Nasz Bank dostępna na systemie operacyjnym Android i iOS
Będąc klientem Banku Spółdzielczego w Białobrzegach masz możliwość korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank. Aplikacja umożliwia zdalny dostęp do Twojego konta, jest przejrzysta, wygodna i funkcjonalna.
Aplikacja pozwala klientom indywidualnym oraz instytucjonalnym posiadającym dostęp do usługi bankowości elektronicznej korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne ze standardem Google dla systemu Android oraz Apple w wersji dla systemu iOS .
Dzięki aplikacji masz dostęp do:
Usługi BLIK
W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępna jest usługa BLIK. Dzięki niej możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.
Przelewu na telefon BLIK
Zlecaj przelewy szybko i bezpiecznie. Wybierz kontakt ze swojej książki w telefonie lub wpisz numer telefonu odbiorcy. Kontakty, do których można wysłać przelew na telefon są oznaczone logo BLIKA. Przelew na telefon BLIK jest dostępny 24/7, a pieniądze docierają do odbiorcy błyskawicznie, niezależnie od banku, w którym ma konto.
Mobilnej autoryzacji
Mobilna autoryzacja jest jednym ze sposobów autoryzacji transakcji w bankowości internetowej. W momencie dodania urządzenia mobilnego w bankowości internetowej Twój sposób autoryzacji zmieni się z haseł SMS na mobilną autoryzację. Od tej pory, gdy wykonasz operację w bankowości elektronicznej, na Twoje urządzenie mobilne przyjdzie komunikat w formie powiadomienia PUSH dotyczący autoryzacji danej transakcji w aplikacji.
SmartKARTY
SmartKARTA w Aplikacji mobilnej Nasz Bank pozwala klientom szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach Banku Spółdzielczego w Białobrzegach. Dzięki funkcji smartKARTA można wypłacać gotówkę z bankomatu bez użycia klawiatury (bez dotykania bankomatu). Transakcję wypłaty gotówki klient zleca i potwierdza się w Aplikacji mobilnej Nasz Bank po zeskanowaniu specjalnego kodu QR z ekanu bankomatu.
Dowiedz się więcej:
Ponadto:
- bezpiecznie zarządzasz swoimi finansami przy pomocy urządzenia mobilnego - dostęp do aplikacji jest chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych;
- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach;
- dostęp do historii operacji na rachunku;
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych;
- polecenia Sm@rt wypłaty oraz przelewy QR;
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie haseł SMS;
- smartKARTA (wypłaty z bankomatu bez kart);
- zmiana PIN-u do karty (nadanie nowego PIN-u);
- zmiana statusu karty:
- aktywacja karty
- odblokowanie dokonane z własnej inicjatywy posiadacza
- zablokowanie dokonane z własnej inicjatywy posiadacza (czasowa blokada)
- zastrzeżenie
- zamówienie karty debetowej do rachunku
otrzymujesz powiadomienia PUSH zawierające informacje o realizowanych dyspozycjach na Twoim rachunku (m.in. wpłaty, wypłaty, transakcje BLIK, logowanie oraz dyspozycje realizowane przez usługę bankowości elektronicznej i inne) - możesz zadzwonić lub wysłać e-mail do banku
Więcej o produkcie w:
Odnośniki
Informacje kontaktowe
Centrala Banku Spółdzielczego w Białobrzegach
ul. Szkolna 6
26-800 Białobrzegi
tel: +48 613 27 85 - Sekretariat
+48 613 45 56 - Kadry
e-mail: sekretariat@poczta.bsbialobrzegi.pl
Identyfikator E-doręczenia: AE:PL-67333-50237-VGFAS-24